mina favoriter

 

vill dela med mig av mina sex absoluta favoritblommor!
börjar med ettan som alltid går hem hos mig; PIONEN!

 

 

tvåan som doftar ljuvligt; LILJEKONVALJ

 

 

image description
trean som betyder sommar för mig; PRÄSTKRAGE

 

 

image description
fyran, GERMINI; funkar att blanda med alla sorters blommor och är dösnyggt att bara ha ett gäng och lite grönt till!

 

 

image description
femman är den sötaste av alla; RANUNKLEN

 

 

image description
sist men inte minst med sin underbara färg, sexan; SOLROS

 

 

helst ska ju pionen, ranunklen och germinin vara rosa ;)

annat som också går hem är hortensia, tulpaner och anastasia. fast jag älskar ju alla blommor egentligen haha :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0